مشاوره غیر حضوریواریکوسل
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / کلیه و مجاری ادراری
سرطان بیضه چیست؟

سرطان بیضه رشد سرطانی سلول‌های بیضه است که به صورت یک توده سفت و اغلب بدون درد در بیضه خود را نشان می‌دهد. معمولا یک طرف بیضه را درگیر می‌کند اما گاهی ممکن است دوطرفه باشد.

بیضه نزول نکرده یا کریپتورکیدیسم

در دوران جنینی، بیضه‌ها درون شکم قرار دارند و بعد از هفته 28 جنینی به داخل کیسه بیضه‌ها نزول می‌یابند

مشکلات اورولوژی و معافیت پزشکی سربازان

مشکلات کلیه و مجاری ادراری که می‌تواند باعث معافیت مشمولان نظام وظیفه شود

سرطان بیضه بیماری سنین جوانی

سرطان بیضه رشد سرطانی سلول‌های بیضه می‌باشد که به صورت یک توده سفت، اغلب بدون درد در بیضه خود را نشان می‌دهد. اغلب یک طرفه است اما گاهی ممکن است دوطرفه نیز باشد.

پروستات چه زمانی نیاز به عمل جراحی دارد؟

بزرگی خوش خیم پروستات(BPH) از حدود سن 45 تا 50 سالگی در مردان شروع میشود اما این سوال همیشه مطرح است که در چه مواردی این مشکل ازار دهنده در مردان نیاز به جراحی دارد

رنال کولیک، بیماری هزار چهره

هنگام ويزيت بيمار در مطب، درمانگاه و يا اورژانس بارها با بيماراني مواجه مي‌شويم كه با شكايت درد كليه يا كليه‌ها مراجعه می‌نمایند و در برخي موارد نيز تشخيص را دقيق تر بيان نموده و مي‌گويند كه سنگ كليه داريم

انجام جراحی های میکروسکوپیک ناباروری ، جــراحی میـکروسـکوپیک واریـکوسل ، جراحی میکروسکوپیک بازگرداندن وازکتومی ، عمل جــراحی نمونـه بـرداری بیــضه ، بـا روش میـکروسکوپیــک ( میکروتـسه )