منو اصفهان ، اتوبان آقا بابایی ، بعد از روگذر حکیم شفائی ، بلوار سلامت، شهرک سلامت اصفهان ، طبقه دوم - تلفن : 35548081 - 031
جراحی میکروسکوپیک ناباروریجراحی میکروسکوپیک واریکوسلواریکوسل
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / دستگاه تناسلی مردان / آلت تناسلی نهفته چیست و چگونه درمان می شود؟

آلت تناسلی نهفته چیست و چگونه درمان می شود؟

آلت تناسلی نهفته یا دفن شده وضعیتی است که می تواند پسران و مردان بالغ را تحت تاثیر قرار دهد. در این حالت، آلت تناسلی در اندازه طبیعی است اما در زیر پوست شکم، ران یا کیسه بیضه پنهان می شود. این می تواند بر ادرار و تحریک جنسی تأثیر بگذارد، اما معمولاً با جراحی قابل درمان است. اگر می خواهید همه چیز را در رابطه با این بیماری بدانید، تا آخر این مقاله با ما همراه باشید.

آنچه در این مطلب میخوانید

به دلیل مراجعات فراوانی که به متخصص کلیه و مجاری ادراری، برای دانستن اندازه نرمال آلت تناسلی می‌شود، بر آن شدیم مطلبی در این باره تهیه نماییم و اطلاعات دقیقی در این مورد به کاربران ارائه دهیم. برای مطالعه مقاله اندازه نرمال آلت تناسلی در مردان کلیک کنید.

علت دفن آلت تناسلی

آلت تناسلی نهفته، آلت تناسلی است که توسط پوست اضافی در ناحیه شرمگاهی یا کیسه بیضه پوشیده شده است. کیسه بیضه کیسه ای از پوست است که بیضه ها را احاطه کرده است. آلت تناسلی معمولاً دارای طول و عملکرد طبیعی است، اما پنهان است.
آلت تناسلی نهفته یا دفن شده، می تواند در بدو تولد وجود داشته باشد یا در مراحل بعدی زندگی ایجاد شود. در نوزادان و کودکان نوپا بیشتر از پسران و مردان بزرگتر دیده می شود.
برخی از شایع ترین علل عبارتند از:

آلت تناسلی نهفته

عوارض دفن آلت تناسلی

تشخیص آلت تناسلی نهفته

آلت تناسلی نهفته معمولاً با معاینه فیزیکی قابل تشخیص است. پزشک شما باید بتواند آلت تناسلی دفن شده را از یک بیماری دیگر، به نام میکروپنیس، که یک آلت تناسلی کوچک است، تشخیص دهد. اگر شما یا فرزندتان علائم دفن آلت تناسلی را دارید، باید با پزشک مشورت کنید.
پزشک اورولوژ کمک می کند که چه مقدار از پوست برای ختنه کردن دوباره کودک، در دسترس می باشد و نیز چگونه پوست آلت تناسلی به ساختارهای عمیق تر خود متصل می شود. پزشک همچنین زاویه ای را که در آن رباط های عمیق تر، آلت تناسلی را به بدن متصل می کنند، بررسی خواهد کرد.

اینستاگرام دکتر پیمان صالحی

درمان آلت تناسلی نهفته

برای درمان آلت تناسلی نهفته معمولاً جراحی لازم است. در کودکان بسیار کوچک، این بیماری ممکن است بدون هیچ مداخله ای برطرف شود.

اگر به نوعی از جراحی نیاز باشد، گزینه های جراحی عبارتند از:

هنگامی که شرایط درمان شد، بعید است به هر شکلی عود کند. اگر چاقی یا سایر شرایط قابل کنترل یکی از عوامل باشد، حفظ وزن سالم و سلامت پس از جراحی مهم خواهد بود. همچنین باید بهداشت مناسب دستگاه تناسلی و همچنین علائم احتمالی عوارض یا عوارض جانبی درمان را با پزشک خود در میان بگذارید.

کلینیک تخصصی دکتر پیمان صالحی، آماده ارائه خدمت در زمینه درمان ناباروری مردان در اصفهان به مراجعین محترم می‌باشد. شما می‌توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت نوبت با شماره‌ تلفن 35548081-031 تماس حاصل فرمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، اتوبان آقا بابایی ، بعد از روگذر حکیم شفائی ، بلوار سلامت، شهرک سلامت اصفهان ، طبقه دوم
تلفن : 35548081 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :علی دورکی [ 1402-06-07 ]
۴۷سال سن دارم کمی اضافه وزن دارم تاحالا قندوچربی نداشتم الان رونمیدونم آلت مخفی میشه دردفاع ادرارمشکل دارم بیرون ارکاسه توالت میریزه وزودانزال هم شدم.راهکارلطفا

یووسف [ 1402-05-02 ]
سلام من ۱۲سال دارم حالت مخفی دارم من چاق هستم در چه ستی می تونم عمل کنم

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
ویروس پاپیلومای انسانی؛ نحوه تشخیص، واکسیناسیون، انواع، علت ابتلا و علائمویروس پاپیلومای انسانی؛ نحوه تشخیص، واکسیناسیون، انواع، علت ابتلا و علائم

ویروس پاپیلومای انسانی یک ویروس با شیوع بالا است که می تواند قسمت های مختلف بدن را تحت تاثیر قرار دهد. ... ادامه مطلب

عوارض عدم درمان شکستگی آلت تناسلیعوارض عدم درمان شکستگی آلت تناسلی

درون آلت مردانه هیچ استخوانی وجود ندارد و در واقع شکستگی آلت اصطلاح عامیانه ای است که به پارگی غشای تونیکا آلبوژینه اطلاق می شود ... ادامه مطلب

تشخیص افتراقی درد کلیه و کمر دردتشخیص افتراقی درد کلیه و کمر درد

درد کلیه و کمر درد اغلب با یکدیگر اشتباه گرفته می‌ شوند.تفاوت بین کمردرد و درد کلیه شامل محل و شدت درد و هرگونه علائم همراه با آن است. ... ادامه مطلب

دکتر پیمان صالحی

دکتر پیمان صالحی
بورد تخصصی جراحی کلیه و مجاری ادراری و ناباروری مردان و اختلالات جنسی

انجام جراحی های میکروسکوپیک ناباروری ، جــراحی میـکروسـکوپیک واریـکوسل ، جراحی میکروسکوپیک بازگرداندن وازکتومی ، عمل جــراحی نمونـه بـرداری بیــضه بـا روش میـکروسکوپیــک ( میکروتـسه )


طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین