منو اصفهان ، اتوبان آقا بابایی ، بعد از روگذر حکیم شفائی ، بلوار سلامت، شهرک سلامت اصفهان ، طبقه دوم - تلفن : 35548081 - 031
مشاوره غیر حضوریجراحی میکروسکوپیک واریکوسلواریکوسل
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / سکس تراپی / افزایش کیفیت رابطه ی جنسی با استفاده از مهارت عشق بازی

افزایش کیفیت رابطه ی جنسی با استفاده از مهارت عشق بازی

رابطه ی جنسی یکی از مهم ترین پل های ارتباطی زن و مرد با یکدیگر است و بی کیفیتی یا کم شدن کیفیت آن باعث مشکلات متعدد دیگری در ادامه ی ارتباط طرفین می شود.یکی از راه های قوی و موثر در بهبود کیفیت رابطه ی جنسی ، استفاده از مهارت های عشق بازی است. عشق بازی یا به عبارتی معاشقه با همسر یکی از موثر ترین راه‌ های ایجاد گرمی و لذت در روابط زناشویی است. عشق بازی مقدمه یک رابطه جنسی خوب محسوب می ‌شود. علت اصلی اکثر مشکلات جنسی که زوجین از آن شکایت دارند، نداشتن معاشقه و یا کافی نبودن رابطه پیش از دخول است.

آنچه در این مطلب میخوانید

پایین آمدن کیفیت رابطه جنسی بر دیگر سطوح ارتباطی زوجین تاثیر منفی گذاشته و می‌ تواند ازدواج آن ‌ها را به خطر بی اندازد. کم نیستند زوجینی که به دلیل نا مناسب بودن کیفیت رابطه جنسی درخواست طلاق داده و یا به سمت روابط فرا زناشویی پیش می ‌روند. در نظر داشته باشید که همیشه عشق بازی به یک رابطه جنسی ختم نمی ‌شود اما انجام این عمل در بهبود و استحکام روابط زوجین بی تاثیر نیست. شما می ‌توانید از مشاوره جنسی نیز برای بالا بردن کیفیت رابطه ‌تان استفاده کنید.

این مطلب برگرفته از مطالب خانم دکتر قهرمان نژاد می‌باشد. دکتر ندا قهرمان نژاد، دکترای روانشناسی، روان درمانگر، زوج درمانگر و سکس تراپیست در اصفهان ، آماده ارائه خدمات درمانی در این حوزه به مراجعین محترم می‌باشند. لطفا جهت رزرو نوبت اینترنتی و آنلاین دکتر قهرمان نژاد کلیک نمایید.

معجزه عشق بازی در بهبود روابط زوجین

برقراری رابطه جنسی با عشق بازی به خصوص برای خانم ‌هایی که از طریق دخول به ارگاسم نرسیده و تنها از طریق تحریک کلیتوریس به ارگاسم می ‌رسند بسیار تاثیر گذار است. نسبت به شیوه لذت بردن زن و رسیدن به ارگاسم در او حساس باشید.

عشق بازی با کیفیت از چه ویژگی هایی برخوردار است؟

عشق بازی مهارتی است که دو طرف باید در بالا بردن کیفیت آن تلاش کنند. اغلب افراد می ‌پندارند اگر مشکلی در رابطه وجود دارد از جانب آن ‌ها نیست. نادیده گرفتن برخی عوامل کوچک گاهی منجر به ناراحتی طرف مقابل می ‌شود. اگر لذت جنسی رابطه شما رضایت بخش نیست بهتر است یک بار دیگر موارد زیر را مرور کرده و مطمئن شوید که آن ‌ها را رعایت می‌ کنید.

1- مکان مناسب و متفاوت

برای بهبود و افزایش کیفیت رابطه جنسی و عشق بازی با کیفیت، همواره از مکان ‌های متنوع استقبال کرده و آن ‌ها را آماده کنید. اگر همیشه برای عشق بازی و پیش نوازی ‌های خود از اتاق خواب استفاده می ‌کنید، زمان آن رسیده تا جایی به غیر از آن را برای معاشقه در نظر بگیرید. ایجاد تنوع در مکان و زمان می ‌تواند در بهبود کیفیت رابطه تاثیر زیادی بگذارد.

2- نظافت و آراستگی و تاثیر شگرف آن در معاشقه

از نکات ضروری و خیلی پر اهمیت درمعاشقه ‌ها، رعایت نظافت و آراستگی شخصی است که در بالا بردن کیفیت عشق بازی اثر بسیار زیادی می ‌گذارد. استحمام روزانه و پوشیدن لباس مناسب، استفاده از عطر، اصلاح مو های زائد، رعایت بهداشت دهان و دندان و... می ‌تواند در بالا بردن کیفیت عشق بازی کمک زیادی کند.

3- نوازش چشمی و نگاه محبت آمیز

نگاه محبت آمیز به همسر و آگاه بودن به زبان نگاه همسر، بدون اینکه کلامی بین شما رد و بدل شود، از مهارت ‌هایی است که به مرور زمان در شما به وجود خواهد آمد. همیشه صحبت کردن و گفت ‌و گو تاثیرگذار نیست. گاهی یک نگاه محبت آمیز می ‌تواند جای کلام را تا حد زیادی بگیرد. نوع نگاه و کیفیت آن، در بالا بردن کیفیت رابطه و عشق بازی با همسر موثر است.

4- کلام محبت آمیز

همسر شما باید باور کند که مهم ترین فرد زندگی شماست. مهارت نوازش کلامی و صحبت با همسر را بیش از پیش در خود تقویت کنید. شما باید محبت و میزان علاقه تان را به زبان بیاورید. مهارت کلامی و نوازشگری ‌ها، باید در بیرون از اتاق خواب و حتی فضای غیر خصوصی هم رعایت شود. فرایندی که در ذهن زنان می‌گذرد تا به یک رابطه جنسی خوب ختم شود، در مقایسه با مردان طولانی ‌تر است. زنان بیش از مردان به باور محبوبیت خود نزد همسرشان اهمیت می ‌دهند. اما فراموش نکنید زنان نیز باید علاقه خود را به زبان بیاورند چراکه مردان نیاز به شنیدن کلام محبت آمیز دارند. با این حال توجه داشته باشید که برای این مسئله باید یک ارتباط صحیح با همسر خود داشته باشید تا تاثیرات کلام محبت آمیز بیشتر شود.

افزایش کیفیت رابطه جنسی

5- لمس بدن همسر و انجام ماساژ جنسی

بعضی از مردان با بدن همسر خود مانند یک شئ برخورد کرده و هیچ گونه ظرافتی در طرز برخورد آن‌ ها با همسرشان دیده نمی ‌شود. اما ماساژ جنسی همسر می ‌تواند مانند یک معجزه در برانگیختگی و بالا بردن میزان انگیزش عمل کند. اگر همسر شما سرد مزاج بوده و یا هیچ وقت تمایلی به برقراری رابطه جنسی از خود نشان نمی ‌دهد، می‌ توانید با لمس نقاط حساس بدن او و انجام ماساژ جنسی جذاب، او را برانگیخته کرده و شور و هیجان جنسی را در او دو چندان کنید. لمس کردن نه تنها در کیفیت رابطه جنسی تاثیر بسیار زیادی دارد، بلکه می‌ تواند این موضوع را به همسرتان القا کند که چقدر خارج از مسائل جنسی متوجه او و سلایق ‌اش هستید.

6- تاثیر مهارت بوسیدن در افزایش حس برانگیختگی

بوسیدن می‌ تواند حس تعلق خاطر را در طرف مقابل ایجاد کند. مهارتی که باید در زمان مناسب و شرایط مناسب صورت بپذیرد. ملایمت در انجام امور احساسی و توجه به جسم و روح همسر باعث می ‌شود که یک رابطه لذت بخش را تجربه کنید و عشق بازی شیرینی داشته باشید.

7- غافلگیرانه رفتار کردن و بازی با همسر

همسرتان باید از بودن با شما لذت برده و به این اطمینان برسد که جسم و روح او هر دو برای شما مهم است. بازی و شوخی در ایجاد حس لذت، هیجان و بالا بردن کیفیت عشقبازی کمک می ‌کند. کاری کنید که همسرتان کاملا در حرکات شما و بازی با نقاط بدنش غافلگیر شود. این غافلگیری با لمس نقاط تحریک پذیر آقایان برای آن ها جذابیت فوق العاده‌ای را به دنبال دارد.

8- نفس کشیدن صحیح

هنگامی که با همسرتان در حال عشق بازی هستید با نفس کشیدن خود به او نشان دهید که از این کار لذت می برید. صدای نفس های شما به همسرتان نشان می دهد که حرکت درستی انجام می دهد و برای انجام آن کار تشویق می شود. اگر آن حرکت همسرتان را دوست ندارید هم با ملایمت به او بگویید.

9- استفاده از حرکات تند

به طور معمول اکثر زنان رابطه و عشق بازی آرام و بسیار رمانتیک را بیش تر دوست دارند اما ارضا شدن مردان معمولا زمانی اتفاق می افتد که عشق بازی شان کمی تند تر و حتی خشن باشد. پس بهتر است در حین عشق بازی خانم ها هم کمی به علائق همسرشان احترام بگذارند. زمانی که شما در حال تحریک همسرتان بودید از حرکات تند تر، جسورانه تر و کمی خشن تر استفاده کنید تا خواسته های همسرتان نیز ارضا شود.

10- عشق بازی با همسر | تعریف از اندام همسر

در طول عشق بازی باید خجالت و شرم و حیا را کاملا فراموش کنید. از اندام جنسی همسرتان تعریف کنید و برای این کار از صحبت های عامیانه استفاده کنید. فکر نکنید که استفاده از این کلمات شما را در نظر همسرتان بد جلوه می دهد. اتفاقا خوب است بدانید که استفاده از کلمات تحریک آمیز در عشق بازی و رابطه جنسی بسیار موثر است و لذت زیادی را برای زوجین به وجود می آورد.

11- پوزیشن های متفاوت

پوزیشن های جنسی نقش بسیار مهمی در کیفیت عشق بازی دارند. اگر همواره یک پوزیشن را امتحان می کنید، بهتر است که این بار به پوزیشن جدیدی فکر کنید. سعی کنید حداقل دو بار در هفته پوزیشن های جدید را امتحان نمایید. پوزیش های مختلف حتی اگر خوب هم نباشند از سردی جنسی جلوگیری می کنند. این گونه می توانید پوزیشن ها را بشناسید و آن هایی که دوست ندارید را کنار بگذارید.

12- سخت گیر نباشید

سخت گیری و وسواس نشان دادن از دلایل بی میلی جنسی و سرد مزاجی است. در حین عشق بازی با همسر تا حد امکان محدودیت تعیین نکنید و اجازه دهید همسرتان با آزادی شما را تحریک کند. مثلا ممکن است یکی از زوجین بگوید که به آلت جنسی من دست نزن یا مرا نبوس. این محدودیت ها در عشق بازی صحیح نیست و به بروز مشکل در رابطه می انجامد.

13- پیام های عاشقانه جنسی

اگر برای تان سخت است که در طول عشق بازی از کلمات تحریک آمیز استفاده کنید، با پیام این کار را شروع کنید تا خجالت تان از بین برود. مثلا یک پیام برای همسرتان بفرستید و از او در مورد پوزیشن های مختلف نظر خواهی کنید. این گونه هم همسرتان را برای عشق بازی آماده می کنید و هم خودتان تمرین می کنید که دیگر از ابراز احساسات خجالت نکشید. خجالت از ایجاد رابطه بیشتر در بین زنان شایع است که ریشه در باور های غلط و نوع تربیت آن ها دارد.

14- عجله نکنید

در طول عشق بازی به هیچ عنوان عجله نداشته باشید و با آرامش کامل پیش بروید. در چرخه پاسخ جنسی، رابطه جنسی مراحل مختلفی دارد و باید مرحله به مرحله پیش رفت. برای برهنه شدن هیچ عجله ای نداشته باشید و هر زمان که احساس کردید که تحریکات همسرتان شروع شده است و کم تر احساس خجالت می کند، در آوردن لباس ها را به آرامی و با ملایمت شروع کنید.

اینستاگرام دکتر پیمان صالحی

15- عشق بازی با همسر | به حالات روانی توجه کنید

عشق بازی و رابطه جنسی ارتباط مستقیمی با وضعیت روحی و روانی دارد. در هنگام خستگی و یا نگرانی های زیاد اصراری به عشق بازی نداشته باشید. گاهی مواقع بهترین کار این است که یک دوش بگیرید و به تخت خواب تان بروید. اگر همسرتان در شرایطی که حال روحی شما مناسب نیست به عشق بازی و رابطه جنسی تمایل داشت، بدون هیچ برخورد خشن و تندی او را ببوسید و با ملایمت بگویید که برای رابطه آماده نیستید و در زمان دیگری این کار را انجام می دهید. هم چنین زمانی که همسرتان برای رابطه آماده نیست هم شما باید درک لازم را از خود نشان دهید و رنجیده خاطر نشوید. هیچ وقت ابراز عشق به همسر را فراموش نکنید. حتی زمانی که میلی به رابطه جنسی ندارید.

16-تنها به رابطه جنسی فکر نکنید

گاهی مواقع لازم است که تنها با همسرتان عشق بازی کنید بدون این که رابطه جنسی و دخولی صورت بگیرد. مثلا اگر همسرتان بی حوصله یا ناراحت است تنها او را نوازش کنید و ببوسید و از تحریک های بیش تر خودداری کنید. توجه داشته باشید که رابـطه بدون دخول جنسی مسیری برای رابطه عاطفی عمیق تر میان زن و شوهر است. پس گاهی مواقع باید چشم بر رابطه جنسی ببندید و تنها بر کیفیت رابطه تان با همسر تمرکز کنید. یکی از فواید عشق بازی امکان ارضا زنان در دوران قاعدگی و بارداری است. نزدیکی در دوران بارداری و قاعدگی برای زنان مشکل می شود. از طرفی زنان در این دوران به دلیل مشکلات جسمی و روانی نیاز به تسکین دارند. اما شرایط جسمی لازم برای رابطه جنسی را ندارند. بنابراین با معاشقه می توان به لذت جنسی لازم دست یافت.

دکتر پیمان صالحی متخصص اورولوژی در اصفهان برای ارائه خدمات تشخیصی - درمانی بیماری های دستگاه تناسلی مردان پذیرای شما مراجعین محترم می‌باشند. لطفا جهت دریافت نوبت و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 35548081 - 031 تماس حاصل فرمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، اتوبان آقا بابایی ، بعد از روگذر حکیم شفائی ، بلوار سلامت، شهرک سلامت اصفهان ، طبقه دوم
تلفن : 35548081 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
ویروس پاپیلومای انسانی؛ نحوه تشخیص، واکسیناسیون، انواع، علت ابتلا و علائمویروس پاپیلومای انسانی؛ نحوه تشخیص، واکسیناسیون، انواع، علت ابتلا و علائم

ویروس پاپیلومای انسانی یک ویروس با شیوع بالا است که می تواند قسمت های مختلف بدن را تحت تاثیر قرار دهد. ... ادامه مطلب

واریکوسل چیست و چگونه درمان میشودواریکوسل چیست و چگونه درمان میشود

واریکوسل یکی از شایعترین دلایل کاهش تولید اسپرم، همچنین معیوب شدن و تقلیل کیفیت اسپرم است که منجر به ناباروری مردان می‌شود . با این وجود همه مبتلایان به بیماری واریکوسل با چنین مشکلاتی مواجه نخواهند شد و واریکوسل در باروری آنها اثرگذار نخواهد بود ... ادامه مطلب

وجود خون در ادرار نشانه چیستوجود خون در ادرار نشانه چیست

وجود خون در ادرار و دفع لخته خون یکی از موارد اورژانسی کلیه و مجاری ادراری است که نیاز به مراجعه فوری به پزشک متخصص و بررسی علل این عارضه دارد ... ادامه مطلب

دکتر پیمان صالحی

دکتر پیمان صالحی
بورد تخصصی جراحی کلیه و مجاری ادراری و ناباروری مردان و اختلالات جنسی

انجام جراحی های میکروسکوپیک ناباروری ، جــراحی میـکروسـکوپیک واریـکوسل ، جراحی میکروسکوپیک بازگرداندن وازکتومی ، عمل جــراحی نمونـه بـرداری بیــضه بـا روش میـکروسکوپیــک ( میکروتـسه )


طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین