منو اصفهان ، اتوبان آقا بابایی ، بعد از روگذر حکیم شفائی ، بلوار سلامت، شهرک سلامت اصفهان ، طبقه دوم - تلفن : 35548081 - 031
جراحی میکروسکوپیک ناباروریکلینیک درمان اختلالات جنسیمشاوره غیر حضوری
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / سکس تراپی / چه مواردی موجب کاهش یا فقدان میل جنسی مردان می شود؟

چه مواردی موجب کاهش یا فقدان میل جنسی مردان می شود؟

در اختلالاتی که با کاهش میل جنسی مردان همراه است؛ فرد با شکایت کاهش یا فقدان میل و انگیزه جنسی برای داشتن رابطه جنسی مراجعه می‌نماید . این مشکل ممکن است به صورت حاد یا به تدریج با گذشت مدت های زیادی، ایجاد شده باشد. همچنین امکان دارد این کاهش میل جنسی فقط در شرایطی خاص ایجاد شود.

آنچه در این مطلب میخوانید

علت کاهش میل جنسی در مردان ممکن است به مشکلات روحی - روانی، مصرف برخی داروها و مواد مخدر و ابتلا به برخی از بیماریها بازگردد.

دکتر پیمان صالحی، متخصص ناباروری مردان و اختلالات جنسی در اصفهان، آماده ارائه خدمات درمانی در این حوزه به مراجعین محترم می‌باشد. لطفا جهت مشاوره رایگان و دریافت نوبت با شماره‌های درج شده در همین صفحه تماس حاصل فرمایید.

علل روحی - روانی کاهش یا فقدان میل جنسی در مردان

چه مواردی موجب کاهش یا فقدان میل جنسی مردان می‌شود؟

بیماریهای عامل کاهش یا فقدان میل جنسی در مردان

بیماری‌های سیستمیک مانند نارسایی کبدی، کلیوی، قلبی، دیابت یا بیماری‌هایی که موجب دردهای مزمن می‌گردند، می‌توانند باعث کاهش تمایلات جنسی شوند. در بررسی اولیه نیاز به گرفتن شرح حال دقیق و انجام معاینه برای صفات ثانویه جنسی و رویش موهای بدن و اندازه بیضه‌ها و آلت و بزرگی پستان‌ها می‌باشد.

آدرس اینستاگرام دکتر صالحی

سپس آزمایش‌های مورد نیاز که بررسی تکمیلی هورمونی نیز جزئی از آنها است، درخواست می‌گردد و پس از آن درمان طبق صلاح دید پزشک متخصص آغاز می‌شود.

به دلیل مراجعات فراوانی که به متخصص کلیه و مجاری ادراری ، برای دانستن اندازه نرمال آلت تناسلی می‌شود، بر آن شدیم مطلبی در این باره تهیه نماییم و اطلاعات دقیقی در این مورد به کاربران ارائه دهیم. برای مطالعه مقاله اندازه نرمال آلت تناسلی در مردان کلیک کنید.


آدرس مطب : اصفهان ، اتوبان آقا بابایی ، بعد از روگذر حکیم شفائی ، بلوار سلامت، شهرک سلامت اصفهان ، طبقه دوم
تلفن : 35548081 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :حکمت الله حبیبی [ 1402-09-27 ]
سلام وقت بخیر من موقع انزال سوزش از مفعد تا بیضهارا حدود ۳ سال میشه دارم لطفا را هنمایی کنید

علی میرزاقلی پور [ 1400-08-14 ]
سلام وخسته نباشید من کپسول تا مسولسین میخورم پروستات کنترل میشه ولی میل جنسیم کم شده است لطفا راهنمایی کنید

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
استفاده از کاندوم بهترین روش پیشگیری از بارداری و بیماریهای مقاربتیاستفاده از کاندوم بهترین روش پیشگیری از بارداری و بیماریهای مقاربتی

کاندوم یک پوشش نازک از جنس لاتکس است که به عنوان یک روش مانعی برای جلوگیری از بارداری و انتقال بیماری جنسی مورد استفاده قرار می گیرد. ... ادامه مطلب

مردان چگونه تغییرات هورمونی ناشی از افزایش سن را مدیریت کنند؟مردان چگونه تغییرات هورمونی ناشی از افزایش سن را مدیریت کنند؟

تستوسترون اصلی ترین هورمون جنسی در مردان است که باروری، توده عضلانی، توزیع چربی و تولید گلبول های قرمز خون را تنظیم می کند. ... ادامه مطلب

فتق بیضه ها چیست؟فتق بیضه ها چیست؟

فتق یا هرنی به بیرون زدگی یا خارج شدن هر عضو بدن، از محل اصلی خود گفته می‌شود. در واقع تغییر محل اعضایی از بدن به حفره یا بافت مجاور که موجب تورم یا پارگی شود را فتق می‌گویند ... ادامه مطلب

دکتر پیمان صالحی

دکتر پیمان صالحی
بورد تخصصی جراحی کلیه و مجاری ادراری و ناباروری مردان و اختلالات جنسی

انجام جراحی های میکروسکوپیک ناباروری ، جــراحی میـکروسـکوپیک واریـکوسل ، جراحی میکروسکوپیک بازگرداندن وازکتومی ، عمل جــراحی نمونـه بـرداری بیــضه بـا روش میـکروسکوپیــک ( میکروتـسه )


طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین