منو اصفهان ، اتوبان آقا بابایی ، بعد از روگذر حکیم شفائی ، بلوار سلامت، شهرک سلامت اصفهان ، طبقه دوم - تلفن : 35548081 - 031
دکتر قهرمان نژادمشاوره غیر حضوریجراحی میکروسکوپیک واریکوسل
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / ناتوانی جنسی
اختلالات جنسی در سالمندان و روشهای پیشگیری و درمان

برقراری روابط جنسی یک حق اساسی انسانی در همه سنین می باشد و این طرز فکر که افراد مسن تمایلی به برقراری رابطه جنسی ندارند کاملا غلط است .

یائسگی در مردان به چه پدیده ای گفته میشود؟

آندروپوز یا یائسگی مردان شرایطی است که در سن خاص میزان تولید هورمون های جنسی از قبیل تستوسترون، آندروژ و هیپوگنادیسم در مردان دچار تغییراتی می شود،

تستوسترون پایین در مردان چه علائمی دارد؟

تستوسترون بر ظاهر مرد و رشد جنسی آن تأثیر می گذارد. این هورمون باعث تولید اسپرم و همچنین لذت جنسی مرد می شود.برخی از مردان سطح تستسترون پایینی دارند.

ناتوانی مرد در دخول چه علتی دارد و چگونه درمان می شود؟

زمانی که کاهش یا از بین رفتن میل جنسی در مرد دیده می شود و یا علی رغم تحریک ذهنی قدرت رسیدن به نعوظ یا سفتی کامل آلت جهت برقراری یک رابطه جنسی موفقیت آمیز وجود ندارد، فرد مبتلا به ناتوانی جنسی می باشد .

علت آنورگاسمی یا نرسیدن به اوج لذت جنسی در مردان

آنورگاسمیا به ناتوانی مداوم در ارگاسم حتی پس از تحریک جنسی کافی محسوب می شود. با توجه به شیوع آنورگاسمی در هر دو جنس زن و مرد، لازم به ذکر است این اختلال بیشتر در زنان مشاهده می شود. با این وجود درصدی از مردان نیز از آنورگاسمی رنج می برند.

ناتوانی تحمل دخول یا واژینیسموس در زنان چیست و چه علتی دارد؟

به هرگونه انقباض غیر ارادی عضلات کف لگن نسبت به معاینه، مقاربت یا ورود اجسام خارجی به واژن، واژینیسموس گفته می شود. این بیماری در گذشته باعث نداشتن رابطه زناشویی و طلاق به علت بیماری واژینیسموس می شد. اما با پیشرفت تکنولوژی های پزشکی، امروزه می توان به راحتی این عارضه را درمان کرد.

علل و درمان بی میلی و سردمزاجی جنسی در مردان

بی میلی جنسی که با عنوان مهار میل جنسی نیز شناخته می شود اختلالی است که باعث کاهش علاقه به رابطه جنسی می شود. به عبارت دیگر، افراد مبتلا به این اختلال میل جنسی زیادی ندارند و عموما تمایل بسیار کمی برای داشتن رابطه جنسی دارند.

آیا میتوان از ناتوانی جنسی پیشگیری کرد؟

ناتوانی جنسی معمولاً به دلیل کمبود جریان خون ایجاد می‌ شود و گاهی اوقات، ناشی از عوامل روانی، الکل، سیگار، چاقی و سایر بیماری‌ های مرتبط است. در این متن به بررسی علل و درمان ناتوانی جنسی پرداخته ایم.

آیا مشکلات جنسی می تواند ازعلائم دیابت باشد؟

مشکلات جنسی با بالا رفتن سن افراد شایع است اما دیابت می‌ تواند این مشکلات را بدتر کند. شما یا شریک زندگیتان ممکن است در رابطه جنسی یا لذت بردن از آن مشکل داشته باشید.

نقش ویتامین B12 در اختلال نعوظ

مصرف منظم ویتامین B12 در دوزهای کم برای حفظ عملکرد نعوظ ضروری است. ویتامین‌ها موادی هستند که به مقدار کم مورد نیاز بدن بوده و به عنوان کوفاکتور عمل می‌کنند. بدون آن‌ ها، بسیاری از واکنش‌های شیمیایی حیاتی نمی‌توانند در بدن اتفاق بیفتند و در نتیجه مشکلات سلامتی مختلفی ایجاد می‌ شود.

کمبود کدام ویتامین ها باعث اختلال نعوظ می شود؟

چندین ویتامین برای اختلال نعوظ (ED) ممکن است به درمان علائم یا کاهش شدت آن‌ ها کمک کند. در این بخش به معرفی این ویتامین ها پرداخته ایم.

کاهش سطح تستوسترون و اختلال نعوظ بر اثر ابتلا به کبد چرب

کبد چرب بر روی رابطه جنسی و دیگر بخش‌ های بدن انسان تاثیر منفی می‌ گذارد و تا درمان بیماری برخی از فعالیت‌ های فرد مختل می‌ شود. در این مقاله سعی داریم تاثیر بیماری کبد چرب و رابطه جنسی بر یکدیگر را بررسی کنیم.

آیا ناتوانی جنسی و سنگ کلیه و مثانه با هم در ارتباط هستند؟

بیماری کلیوی و نمونه‌ های سنگ کلیه و مثانه، در بدن باعث ایجاد تغییرات شیمیایی شده که بر گردش خون، عملکرد اعصاب، هورمون‌ ها و سطح انرژی تأثیر می‌ گذارد. به همین دلیل بین میل جنسی و بیماری کلیه ارتباط وجود دارد.

ایا پروستات باعث عدم نعوظ میشود؟

بزرگی پروستات می‌تواند باعث مشکلات جنسی شود. میزان هر گونه مشکل جنسی با توجه به وضعیت پروستات متفاوت است.

آیا کرونا بر باروری و سلامت جنسی مردان تاثیر دارد؟

به نظر می‌رسد هر بار خبر جدیدی از کرونا و اثرات آن بر بدن و زندگی انسان شنیده می‌شود. یک مطالعه به تازگی از تاثیر ویروس کرونا بر سلامت تناسلی و جنسی مردان پرده برداشته است

ارتباط دیابت و امراض قلبی با ناتوانی جنسی

دیابت اصلی ترین دلیل اختلال نعوظ در مردان می باشد. میزان بیماری جنسی در زنانی که به دیابت مبتلا هستند در مقایسه با مردان کم تر است. همچنین مطالعات ثابت کرده است که اگر مردی دارای اختلال نعوظ باشد، احتمال ابتلا به امراض قلبی در او بیش تر است.

ناتوانی جنسی با چه عوارضی همراه است؟

یکی از اصلی ترین و پر دغدغه ترین مسائلی که آقایان با آن رو به رو هستند ، ناتوانی جنسی مردان است . به طور ساده ، عدم توانایی در ایجاد و حفظ نعوظ مناسب جهت انجام مقاربت موفق را ناتوانی جنسی می گویند .

اختلالات نعوظ شامل چه مواردی می شود؟

در برهه ای از زندگی ، یک مرد ممکن است در رسیدن یا حفظ نعوظ مشکل داشته باشد . مشکلات نعوظ زمانی رخ می دهند که نتوانید نعوظی را که به اندازه کافی محکم است و می توانید رابطه جنسی داشته باشید ، به دست آورید یا آن را حفظ کنید . در این مقاله اخلالات نعوظ را به صورت دقیق تری بررسی می کنیم .

آیا اختلال در نعوظ با گرفتگی عروق در ارتباط است؟

یکی از اصلی‌ترین دلایل ایجاد اختلال نعوظ، تصلب شرایین یا گرفتگی عروقاست که به اصطلاح آترواسکلروزیس (atherosclerosis) نام دارد. وجود اختلالات نعوظ یکی از علائم اصلی وجود تصلب شرایین در قسمت دیگری از بدن مانند قلب است

تشخیص اختلال نعوظ چگونه انجام می گیرد؟

ناتوانی جنسی عبارت است از عدم نزدیکی و عمل جنسی به طور کامل که باید حداقل برای مدت طولانی 6-3 ماه تداوم داشته باشد. ناتوانی جنسی را می توان به دو دسته اولیه و ثانویه تقسیم نمود

اثر الکل و ماده مخدر گل بر توانایی جنسی مردان

برخی از علل شایع کاهش یا فقدان میل جنسی، شامل مصرف الکل و مواد مخدر می‌شوند که در ادامه به بررسی نقش الکل و ماده مخدر گل در کاهش و فقدان میل جنسی خواهیم پرداخت

درمان ناتوانی جنسی در مردان

ناتوانی جنسی در مردان به ناتوانی دائمی یا گذرا در رسیدن به نعوظ یا ارکشن کافی برای نزدیکی گفته می‌شود

علل ناتوانی جنسی در مردان

ناتوانی جنسی در مردان به ناتوانی دائمی یا گذرا در رسیدن به نعوظ کافی و یا حفظ آن برای فعالیت جنسی گفته می‌شود

دکتر پیمان صالحی

دکتر پیمان صالحی
بورد تخصصی جراحی کلیه و مجاری ادراری و ناباروری مردان و اختلالات جنسی

انجام جراحی های میکروسکوپیک ناباروری ، جــراحی میـکروسـکوپیک واریـکوسل ، جراحی میکروسکوپیک بازگرداندن وازکتومی ، عمل جــراحی نمونـه بـرداری بیــضه بـا روش میـکروسکوپیــک ( میکروتـسه )


طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین