منو اصفهان ، اتوبان آقا بابایی ، بعد از روگذر حکیم شفائی ، بلوار سلامت، شهرک سلامت اصفهان ، طبقه دوم - تلفن : 35548081 - 031
کلینیک درمان اختلالات جنسیدکتر قهرمان نژادجراحی میکروسکوپیک واریکوسل
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / سکس تراپی / خدمات کلینیک سکس تراپی دکتر صالحی در اصفهان

خدمات کلینیک سکس تراپی دکتر صالحی در اصفهان

زندگی جنسی سالم و بهره مندی مناسب از لذت جنسی تاثیرات مثبت اثبات شده ای در زندگی افراد دارد و نداشتن زندگی جنسی مناسب منجر به ایجاد آسیب های فردی و اجتماعی، روانی و فیزیولوژیک مختلف می شود. برخی افراد ممکن است برای بهره مندی مناسب از زندگی جنسی سالم نیاز به اطلاعات علمی و متناسب با مشکلات خود را داشته باشند.

آنچه در این مطلب میخوانید

در این حالت بهترین راه برای کسب چنین اطلاعاتی مراجعه به کلینیک سکس تراپی و استفاده از خدمات سکس تراپیست ها است. اما سکس تراپی چیست و سکس تراپیست کیست؟ در این مطلب به پاسخ این سوال ها خواهیم پرداخت و خدمات کلینیک سکس تراپی را بیان خواهیم کرد.

این مطلب برگرفته از مطالب خانم دکتر قهرمان نژاد می‌باشد. دکتر ندا قهرمان نژاد، دکترای روانشناسی، روان درمانگر، زوج درمانگر و سکس تراپیست در اصفهان ، آماده ارائه خدمات درمانی در این حوزه به مراجعین محترم می‌باشند. لطفا جهت رزرو نوبت اینترنتی و آنلاین دکتر قهرمان نژاد کلیک نمایید.

سکس تراپی چیست؟

سکس تراپی نوعی مشاوره ی روانی و مکالمه محور است؛ به این معنی که افراد در هنگام مراجعه مشکلات خود را بیان می کنند و سکس تراپیست ها راهکارهای موجود را بصورت تغییر سبک زندگی و راهکارهای روانشناختی بیان می کنند. راهکارهای ارائه شده به مراجعین روشهایی را به افراد آموزش میدهند که بتوانند با مشکلات موجود در زمینه زندگی جنسی خود تغییرات مثبتی را ایجاد کنند. در هنگام مشاوره های سکس تراپی ممکن است لازم باشد تا فرد به تنهایی یا همراه همسر خود حضور یابد.

گاهی به اشتباه تصور می شود در جلسات سکس تراپی برخورد فیزیکی بین سکس تراپ و مراجعین لازم است؛ این تصور کاملا اشتباه است و هیچ نوع برخود فیزیکی جنسی با هر عنوان یا بهانه ای غیرقابل قبول است. همچنین در جلسات سکس تراپی هدف این است تا افراد به زندگی جنسی سالم برسند بنابراین حرمت افراد و نیز جایگاه آنها مورد احترام قرار می گیرد.

سکس ترابی

همانگونه که اشاره شد سکس تراپی نوعی مشاوره روانی است بنابراین اگر مشکل افراد فیزیکی باشد یا به علت یک بیماری زمینه ای ایجاد شده باشد، سکس تراپیست آنها را به یک پزشک درمانگر ارجاع می دهد تا روشهای درمانی غیرمشاوره ای به کار گرفته شوند. گاهی نیز ممکن است هر دو روش درمانی، مشاوره ای و غیرمشاوره ای، برای یک فرد به کار گرفته شوند.

سکس تراپیست کیست؟

سکس تراپیست یک روانشناس یا مددکار اجتماعی است که دارای مجوز ارائه ی آموزش در مورد مسائل جنسی و روابط بین زوجین است. این افراد دارای مدرک دانشگاهی هستند و اصول آموزش داده شده توسط آنان کاملا علمی و بر مبنای دانش روز است. سکس تراپیست ها برای آموزش هایی که ارائه میدهند به هیچ عنوان رابطه جنسی با مراجعین خود برقرار نمی کنند و توصیه ها و راهکارهای ارائه شده توسط آنان بر اساس مکالمه و مشاوره محور است.

خدمات کلینیک سکس تراپی

مشکلات مختلفی ممکن است در زندگی جنسی زوجین ایجاد شود که لازم است توجه ویژه ای به چنین مشکلاتی داشت زیرا مانند سایر مشکلات فیزیولوژیک، روانی یا بیماری ها ممکن است تاثیرات منفی کوتاه مدت و بلند مدتی در پی داشته باشند. بررسی ها نشان میدهند که حدود 43 درصد خانم ها و 39 درصد آقایان دوره ای از زندگی خود را دچار اختلال در عملکرد جنسی هستند که با افزایش سن این مشکلات نیز بیشتر می شوند. در صورتی که افراد دچار چنین مشکلاتی باشند توصیه می شود تا به کلینیک های سکس تراپی مراجعه کنند. خدمات کلینیک سکس تراپی در جهت بهبود مشکلات جسمانی و روانی، احساسی و عاطفی ناشی از مشکلات مرتبط با زندگی جنسی آنان است. در نهایت، راهکارهای ارائه شده منجر به بهبود رابطه ی بین زوجین می گردد.

اینستاگرام دکتر پیمان صالحی

خدمات کلینیک سکس تراپی در راستای رفع مشکلات زیر است:

بنابر موارد ذکر شده میتوان بیان کرد که کلینیک های سکس تراپی محلی برای ارائه راهکارهای مناسب برای روابط جنسی زوجین هستند و زوجینی که میخواهند زندگی جنسی خود را بهبود بخشند یا مشکلات موجود را حل کنند می توانند با آرامش روان به این کلینیک ها مراجعه کرده و از خدمات آنان بهره مند شوند. همچنین باید توجه داشت که برای حل مشکلات موجود در زندگی جنسی زوجین نیاز به همکاری و همراهی هر دو فرد وجود دارد زیرا مشکل جنسی، هر دو فرد را درگیر می کند.

همشهریان گرامی! برای درمان عفونت مجاری ادراری، بیماری‌های حاد و مزمن کلیه، سرطان‌های دستگاه ادراری ، بزرگی پروستات ، ناباروری ، واریکوسل و ... به متخصص جراحی کلیه و مجاری اداری در اصفهان مراجعه نموده و از مطلوب‌ترین نتایج درمانی، برای بیماری خود بهره‌مند شوید.


آدرس مطب : اصفهان ، اتوبان آقا بابایی ، بعد از روگذر حکیم شفائی ، بلوار سلامت، شهرک سلامت اصفهان ، طبقه دوم
تلفن : 35548081 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
چه مدت می شود ادرار خود را نگه داشت؟چه مدت می شود ادرار خود را نگه داشت؟

اساساً یک خط نامرئی پر شدن در مثانه شما وجود دارد که وقتی ادرار به آن نقطه می رسد، مغز سیگنالی دریافت می کند و به شما فرمان می دهد که باید ادرار کنید. ... ادامه مطلب

رژیم غذایی مناسب در بیماران مستعد ابتلا به سنگ کلیهرژیم غذایی مناسب در بیماران مستعد ابتلا به سنگ کلیه

رعایت یک رژیم غذایی مناسب از تشکیل سنگ کلیه جلوگیری می کند. ... ادامه مطلب

عفونت کلیه چیست؟عفونت کلیه چیست؟

عفونت کلیه جزو موارد اورژانسی کلیه و مجاری ادراری می‌باشد که اگر اقدامات درمانی فوری صورت نگیرد، ممکن است آسیب جدی به کلیه وارد شود یا عفونت به خون گسترش یافته و موجب ایجاد عفونت‌های وخیم گردد ... ادامه مطلب

دکتر پیمان صالحی

دکتر پیمان صالحی
بورد تخصصی جراحی کلیه و مجاری ادراری و ناباروری مردان و اختلالات جنسی

انجام جراحی های میکروسکوپیک ناباروری ، جــراحی میـکروسـکوپیک واریـکوسل ، جراحی میکروسکوپیک بازگرداندن وازکتومی ، عمل جــراحی نمونـه بـرداری بیــضه بـا روش میـکروسکوپیــک ( میکروتـسه )


طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین