منو اصفهان ، اتوبان آقا بابایی ، بعد از روگذر حکیم شفائی ، بلوار سلامت، شهرک سلامت اصفهان ، طبقه دوم - تلفن : 35548081 - 031
مشاوره غیر حضوریجراحی میکروسکوپیک ناباروریدکتر قهرمان نژاد
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / ناتوانی جنسی / آیا میتوان از ناتوانی جنسی پیشگیری کرد؟

آیا میتوان از ناتوانی جنسی پیشگیری کرد؟

ناتوانی جنسی معمولاً به دلیل کمبود جریان خون ایجاد می‌شود و گاهی اوقات، ناشی از عوامل روانی، الکل، سیگار، چاقی و سایر بیماری‌های مرتبط است.

آنچه در این مطلب میخوانید

دکتر پیمان صالحی، متخصص ناباروری مردان و اختلالات جنسی در اصفهان، آماده ارائه خدمات درمانی در این حوزه به مراجعین محترم می‌باشد. برای مشاوره رایگان و دریافت نوبت با شماره‌های درج شده در همین صفحه تماس حاصل فرمایید و برای رزرو نوبت اینترنتی کلیک کنید.

پیشگیری از ناتوانی جنسی

برای کمک به حفظ عملکرد نعوظ، غذاهای سبوس دار، لبنیات کم چرب، میوه ها و سبزیجات و گوشت بدون چربی را انتخاب کنید. از مصرف غذاهای پرچرب به خصوص چربی های اشباع شده و سدیم خودداری کنید. برای رسیدن به وزن سالم و کنترل فشار خون و دیابت از یک برنامه غذایی سالم پیروی کنید

درمان ناتوانی جنسی

درمان های طبیعی بسیاری برای ناتوانایی جنسی وجود دارد، که از تغییرات سبک زندگی مانند اصلاح رژیم غذایی و ورزش گرفته تا دریافت مشاوره در مورد سلامت روان یا رابطه را شامل می شوند. بهتر است قبل از اینکه خودتان یک درمان جدید را امتحان کنید، با پزشک خود صحبت کنید. پزشکان می‌توانند به شناسایی علت اختلال جنسی شما کمک کنند و گزینه‌های درمان موثر را، چه معمولی، طبیعی یا ترکیبی، توصیه کنند.
کلینیک های سلامت جنسی مشکلات مربوط به سلامت جنسی را درمان می کنند و همچنین می توانند همان درمانی را که شما در جراحی پزشک عمومی خود دریافت می کنید، ارائه دهند. بسیاری از کلینیک های سلامت جنسی خدماتی را ارائه می دهند که در آن نیازی به وقت ملاقات نیزنداشته باشید. پزشک یا پرستار در مورد سبک زندگی و روابط شما و هر مشکلی که ممکن است داشته باشید می پرسد. پزشکان بررسی های اولیه بهداشتی، مانند اندازه گیری فشار خون شما را انجام خواهند داد و همچنین اندام تناسلی شما را برای رد هر گونه علت فیزیکی آشکار معاینه خواهند کرد. اگر علائمی مانند نیاز به دفع بیشتر ادرار دارید، ممکن است نیاز به معاینه پروستات نیز داشته باشید

درمان طبیعی ناتوانی جنسی

  1. اگر اضافه وزن دارید، وزن خود را کاهش دهید
  2. سیگار کشیدن را ترک کنید
  3. غذاهای سالم بخورید
  4. هرروز ورزش کنید
  5. سعی کنید از هرگونه استرس و اضطراب دوری کنید
ناتوانی جنسی

و همچینین :

ایا اختلال نعوظ درمان قطعی دارد؟

هر گونه مشکلی که بر اعصاب بدن تأثیر بگذارد می تواند پیام های عصبی بین آلت تناسلی و مغز را مختل کند، از جمله: آسیب به نخاع یا مغز، بیماری پارکینسون، بیماری آلزایمر، مولتیپل اسکلروزیس، یا سکته مغزی. هنوز هیچ درمانی برای این شرایط وجود ندارد. فراموش نشود که اختلال نعوظ یک بیماری شایع است. در حالی که مشکل گاه به گاه در رسیدن به نعوظ طبیعی است، اگر شروع به بروز بیشتر کرد یا زندگی جنسی شما را مختل کرد، با پزشک خود صحبت کنید. اختلال نعوظ یک اختلال تهدید کننده زندگی نیست، اما می تواند نشانه یک وضعیت پزشکی جدی تر باشد. هرچند در بیشتر مواقع با روش های طبیعی و بدون نیاز به پزشک قابل درمان است.

دو نوع از اختلالات جنسی عبارتند از :

  1. اول:اختلال جنسی اولیه زمانی رخ می دهد که مردی هرگز نعوظ نداشته باشد یا نتواند نعوظ را حفظ کند که این مورد نادر است.
  2. دوم: اختلال جنسی ثانویه که در افرادی رخ می دهد که زمانی عملکرد نعوظ منظم داشتند. این رایج ترین نوع است.

اختلال جنسی ثانویه می تواند درمان شود و اغلب موقتی است. اختلال جنسی اولیه ممکن است به درمان های فشرده تر و مبتنی بر پزشکی نیاز داشته باشد. اختلال جنسی معمولا با دارو یا جراحی قابل درمان است. با این حال، یک فرد ممکن است قادر به درمان بدون دارو باشد. بهترین درمان به شرایط فرد بستگی دارد. برخی متوجه می شوند که درمان های سنتی مانند جراحی یا دارو درمانی موثر نیستند. این مردان ممکن است با استفاده از پمپ آلت تناسلی که خون را به داخل آلت تناسلی می کشد و باعث ایجاد نعوظ می شود، موفق شوند.

اینستاگرام دکتر پیمان صالحی

درمان اختلال نعوظ با طب سنتی

داروهای گیاهی از دیرباز در مدیریت اختلالات جنسی از جمله اختلال نعوظ استفاده می شده است. بسیاری از بیماران اثربخشی این درمان را تایید کرده اند. با این حال، آیا پزشکی مبتنی بر شواهد است؟ مطالعات بر روی مدل های حیوانی عمدتاً در آزمایشگاه انجام شده است. متأسفانه، این آزمایشات منتشر شده بر روی انسان قوی نبود. به نظر می رسد بسیاری از درمان های گیاهی دارای مزایای بالقوه هستند ولی خطرات سلامتی ترکیبات گیاه درمانی مختلف باید روشن شود.

همشهریان گرامی! برای درمان عفونت مجاری ادراری، بیماری‌های حاد و مزمن کلیه، سرطان‌های دستگاه ادراری ، بزرگی پروستات ، ناباروری ، واریکوسل و ... به متخصص جراحی کلیه و مجاری اداری در اصفهان مراجعه نموده و از مطلوب‌ترین نتایج درمانی، برای بیماری خود بهره‌مند شوید.


آدرس مطب : اصفهان ، اتوبان آقا بابایی ، بعد از روگذر حکیم شفائی ، بلوار سلامت، شهرک سلامت اصفهان ، طبقه دوم
تلفن : 35548081 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
روشهای تشخیص، درمان و پیشگیری از زگیل دهانروشهای تشخیص، درمان و پیشگیری از زگیل دهان

یکی از رایج ترین انواع عفونت های آمیزشی که از طریق نوع خاصی از ویروس پاپیلومای انسانی ایجاد می‌شود ، عفونت یا ویروس اچ پی وی می باشد ... ادامه مطلب

چه مدت می شود ادرار خود را نگه داشت؟چه مدت می شود ادرار خود را نگه داشت؟

اساساً یک خط نامرئی پر شدن در مثانه شما وجود دارد که وقتی ادرار به آن نقطه می رسد، مغز سیگنالی دریافت می کند و به شما فرمان می دهد که باید ادرار کنید. ... ادامه مطلب

مردان چگونه تغییرات هورمونی ناشی از افزایش سن را مدیریت کنند؟مردان چگونه تغییرات هورمونی ناشی از افزایش سن را مدیریت کنند؟

تستوسترون اصلی ترین هورمون جنسی در مردان است که باروری، توده عضلانی، توزیع چربی و تولید گلبول های قرمز خون را تنظیم می کند. ... ادامه مطلب

دکتر پیمان صالحی

دکتر پیمان صالحی
بورد تخصصی جراحی کلیه و مجاری ادراری و ناباروری مردان و اختلالات جنسی

انجام جراحی های میکروسکوپیک ناباروری ، جــراحی میـکروسـکوپیک واریـکوسل ، جراحی میکروسکوپیک بازگرداندن وازکتومی ، عمل جــراحی نمونـه بـرداری بیــضه بـا روش میـکروسکوپیــک ( میکروتـسه )


طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین