منو اصفهان ، اتوبان آقا بابایی ، بعد از روگذر حکیم شفائی ، بلوار سلامت، شهرک سلامت اصفهان ، طبقه دوم - تلفن : 35548081 - 031
جراحی میکروسکوپیک واریکوسلکلینیک درمان اختلالات جنسیمشاوره غیر حضوری
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / سکس تراپی / سکس تراپی و تاثیر آن بر روابط زناشویی

سکس تراپی و تاثیر آن بر روابط زناشویی

سکس تراپی یک نوع روان درمانی تخصصی است. این واژه اصطلاحی کلی برای درمان مشکلات جنسی بین زوجین است.

آنچه در این مطلب میخوانید

شما می‌توانید از طریق سکس تراپی، نگرانی های مربوط به عملکرد جنسی ، احساسات و صمیمیت جنسی را برطرف کنید.

امروزه یکی از مقولات مطرح و مورد توجه، مسئله مشکلات جنسی و فقدان عملکرد جنسی مناسب در بین زوجین است که می‌تواند موجب بسیاری از اختلافات بین همسران باشد. همشهریان گرامی در صورتی که با چنین معضلاتی روبرو هستید؛ باید به یک سکس تراپیست در اصفهان مراجعه نمایید تا با دریافت راهکارهای مناسب از این افراد، بتوانید به زندگی جنسی خود سر و سامان دهید.

سکس تراپی

اگرچه ممکن است مطرح کردن نگرانی‌های جنسی همیشه آسان نباشد؛ اما این مسائل بسیار رایج هستند. افراد می‌توانند این نوع درمان را به تنهایی انجام دهند، صرف نظر از اینکه مجرد هستند یا در رابطه‌ای قرار دارند و ازدواج کرده‌اند. بسیاری از افراد ممکن است به سختی در مورد مسائل جنسی صحبت کنند، به خصوص با متخصصی که به خوبی نمی‌شناسند و غریبه است.

سکس تراپی و تاثیر آن بر روابط زناشویی

این را هم اضافه کنید که همسرشان در کنارشان حضور دارد. همه این موارد صحبت را برای فرد سخت می‌کند اما باید بدانید سکس‌تراپی به افزایش اعتماد به نفس زوجین کمک می‌کند و گذشته از آن، سلامت جنسی را بهبود می‌بخشد.

مراحل سکس تراپی

در اولین مرحله، سکس تراپی اغلب به عنوان ابزاری برای کمک به سرکوب کردن انواع مختلفی از انحرافات جنسی در نظر گرفته می‌شود. در این زمینه، از گذشته تا اکنون تغییرات زیادی صورت گرفته است و امروزه این رویکرد اغلب به افراد و زوج‌هایی که در جستجوی دستیابی به لذت جنسی بیشتری هستند توصیه می‌شود. مشاوره جنسی مناسب و مفید، حتی پس از یک دوره کوتاه مدت، می‌تواند تاثیرات مثبتی بر سلامت روانی و جنسی یک فرد و زوج داشته باشد. با این حال اثر بخشی درمان، در نهایت بستگی به تمایل و همکاری مراجعه کننده دارد.

آدرس اینستاگرام دکتر پیمان صالحی

چه زمانی به سکس تراپیست مراجعه کنیم؟

در بسیاری از موارد افراد به مدت کوتاهی با سکس‌تراپیست همکاری می‌کنند. (هر چند در بعضی موارد، مراجعه مداوم یا طولانی مدت برای مشاوره لازم است) یک برنامه درمانی خاص براساس نیازهای فرد یا زوج در جلسات درمانی تنظیم خواهد شد. دلایل متعددی وجود دارد که ممکن است فرد به یک سکس تراپیست یا مشاوره جنسی مراجعه کند.

اما اغلب برای افرادی که کیفیت زندگی آنها تحت تاثیر عملکرد یا میل جنسی آنها قرار گرفته است، یا برای افرادی که در داشتن رابطه جنسی دچار مشکل شده‌اند، بدون در نظر گرفتن سن و جنسیت توصیه می‌شود. همچنین نوجوانانی که در مورد مسائل جنسی گیج شده‌اند یا نگران هستند ممکن است در برخی موارد نیاز به مراجعه به درمان گر جنسی داشته باشند.

واریکوسل یکی از مشکلات شایع در آقایان است که در صورت عدم درمان ممکن است عوارض غیر قابل جبرانی برای فرد در پی داشته باشد. همشهریان گرامی! با مراجعه به متخصص ناباروری مردان از مزایای درمان واریکوسل در اصفهان بهره‌مند شوید.


آدرس مطب : اصفهان ، اتوبان آقا بابایی ، بعد از روگذر حکیم شفائی ، بلوار سلامت، شهرک سلامت اصفهان ، طبقه دوم
تلفن : 35548081 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :مهدی رسولی [ 1400-08-06 ]
باسلام ببخشید این آزمایش سکس تراپی در کجا وجود دارد؟

حمید رضا باباخانی [ 1400-06-18 ]
برای درمان زود انزالی باید به کدام متخصص مراجعه کرد

بربر اسپارکی [ 1400-04-15 ]
من زود ارضا میشم،کمک کنید

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
تست نعوظ شبانگاهی آلت یا ریجی اسکن چیست؟تست نعوظ شبانگاهی آلت یا ریجی اسکن چیست؟

آسیب به اعصاب یا شریان ها می تواند باعث ایجاد مشکلاتی در نعوظ شود. عدم ورزش، نوشیدن الکل و سیگار کشیدن می تواند منجر به مشکلات اختلال نعوظ شود ... ادامه مطلب

علل ناباروری در مردانعلل ناباروری در مردان

اگر زوجی پس از یک سال رابطه جنسی بدون جلوگیری، بارور نشوند، در اصطلاح به آنها نابارور گفته می‌شود و نیاز به پیگیری دارند. دلایل بی‌شماری می‌تواند موجب ناباروری در زوجین شود که از آن جمله می‌توان به عوامل ژنتیکی، بیماری‌ها، شرایط محیطی و سبک زندگی اشاره کرد ... ادامه مطلب

رژیم غذایی مناسب در بیماران مستعد ابتلا به سنگ کلیهرژیم غذایی مناسب در بیماران مستعد ابتلا به سنگ کلیه

رعایت یک رژیم غذایی مناسب از تشکیل سنگ کلیه جلوگیری می کند. ... ادامه مطلب

دکتر پیمان صالحی

دکتر پیمان صالحی
بورد تخصصی جراحی کلیه و مجاری ادراری و ناباروری مردان و اختلالات جنسی

انجام جراحی های میکروسکوپیک ناباروری ، جــراحی میـکروسـکوپیک واریـکوسل ، جراحی میکروسکوپیک بازگرداندن وازکتومی ، عمل جــراحی نمونـه بـرداری بیــضه بـا روش میـکروسکوپیــک ( میکروتـسه )


طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین