منو اصفهان ، اتوبان آقا بابایی ، بعد از روگذر حکیم شفائی ، بلوار سلامت، شهرک سلامت اصفهان ، طبقه دوم - تلفن : 35548081 - 031
دکتر قهرمان نژادجراحی میکروسکوپیک واریکوسلواریکوسل

تشخیص زگیل تناسلی

قبل از شیوع ویروس کرونا، بیشتر توجه‌ها به ویروس HPV یا همان ویروس ایجاد کننده وارت‌ یا زگیل بود. تاکنون بیش از یکصد نوع این ویروس شناسایی شده است و معمولا به دو گروه کم خطر و پر خطر (از نظر ریسک ایجاد سرطان) تقسیم می‌شوند. گونه‌های ۶ و ۱۱ شایع ترین نوع می‌باشند.

آنچه در این مطلب میخوانید

همشهریان گرامی ! شما می توانید برای انجام کرایو برای زگیل تناسلی به کلینیک تخصصی دکتر پیمان صالحی در اصفهان مراجعه نمایید. لطفا جهت هماهنگی با این مرکز، با شماره‌تلفن 35548081 - 031 تماس حاصل فرمایید و برای رزرو نوبت اینترنتی کلیک کنید.

شکل ظاهری زگیل

زگیل تناسلی از نظر شکل ظاهری معمولا ضایعاتی برجسته با سطح با نمای گل کلمی‌ هستند ولی ممکن است تنها به صورت یک یا چندین برجستگی پوستی تظاهر نماید و می‌توانند بر روی پوست، داخلدهان، بر رویاندام جنسیو نواحی مقعد رشد کنند.

انتقال زگیل تناسلی

زگیل‌های ناحیه تناسلی معمولا قابلیت انتقال بالاتری دارند. این ویروس می‌تواند از طریق تماس جنسی یا تماس بین پوست و پوست از فرد مبتلا به ویروس، به فرد دیگر منتقل شود.

راه‌های تشخیص زگیل تناسلی

تشخیص در درجه اول با معاینه بالینی و به ویژه شرح حال داشتن ارتباط جنسی با فرد مشکوک می‌باشد، اما با بررسی ترشحات دهانه رحم (با روش پاپ اسمیر) و یا نمونه برداری از خود ضایعات و ارسال برای آزمایشگاه امکان تشخیص قطعی تر و حتی مشخص نمودن نوع ژنوم ویروس با روش PCR وجود دارد.

بهترین درمان و تشخیص زگیل تناسلی در اصفهان

درمان زگیل تناسلی

پیشگیری از زگیل تناسلی

برای پیشگیری از زگیل تناسلی بهتر است از فعالیت‌های جنسی پر خطر مانند شرکای‌ جنسی متعدد پرهیز نمود. بهتر است‌ قبل از شروع فعالیت جنسی واکسن آن تزریق گردد.

تزریق واکسن زگیل تناسلی

در بسیاری کشورها واکسن گارداسیل‌ در پروتکل واکسیناسیون کشوری وجود دارد و در برابر چهار نوع ویروس ۶ و ۱۱ و ۱۶ و ۱۸ محافظت ایجاد می‌کند و در سه نوبت تزریق می‌گردد.

همانطور که می‌دانید، طبق نظر بسیاری از کارشناسان و متخصصان فعال در زمینه ارتباطات جنسی، یکی از مهمترین دلایل تداوم زندگی مطلوب زناشویی می‌تواند با کیفیت بودن این روابط باشد. همشهریان گرامی! اگر با مشکلاتی در این باره مواجه هستید، برای بهره مندی از روشهای درمانی، با مراجعه به متخصص اختلالات جنسی در اصفهان، به رفع آن بپردازید و با این امر سطح کیفی زندگی مشترک خود را بالا ببرید.


آدرس مطب : اصفهان ، اتوبان آقا بابایی ، بعد از روگذر حکیم شفائی ، بلوار سلامت، شهرک سلامت اصفهان ، طبقه دوم
تلفن : 35548081 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :سهراب [ 1401-07-22 ]
با سلام و احترام برادر من بیمار شما بود و بیماری ایشان سندروم کلاین فلتر تشخیص داده شد وای متاسفانه این گونه بیماران افسردگی شدید دارند و باید به روان پزشک هم جهت درمان معدفی شوند ولی جناب دکتر صالحی این اطلاعات را در اختیار ما قرار ندادند و متاسفانه برادر من ۳ سال پیش خودکشی کرد و فوت نمود لذا این مطلب جهت ارائه تجربه خدمت شما ارسال می شود

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
در چه مواردی درمان واریکوسل توصیه می شود؟در چه مواردی درمان واریکوسل توصیه می شود؟

واریکوسل عارضه ای است که بر سیاهرگ های کیسه بیضه تأثیر می گذارد و می تواند باعث ناباروری در مردان شود. ... ادامه مطلب

واریکوسل چیست و چگونه درمان میشودواریکوسل چیست و چگونه درمان میشود

واریکوسل یکی از شایعترین دلایل کاهش تولید اسپرم، همچنین معیوب شدن و تقلیل کیفیت اسپرم است که منجر به ناباروری مردان می‌شود . با این وجود همه مبتلایان به بیماری واریکوسل با چنین مشکلاتی مواجه نخواهند شد و واریکوسل در باروری آنها اثرگذار نخواهد بود ... ادامه مطلب

علت انجام و انواع جراحی ارکیوپکسیعلت انجام و انواع جراحی ارکیوپکسی

ارکیوپکسی برای اصلاح بیضه نزول نکرده یا کریپتورکیدیسم انجام می شود، وضعیتی که در آن یک یا هر دو بیضه در موقعیت مناسب خود در کیسه بیضه نزول نکرده اند. ... ادامه مطلب

دکتر پیمان صالحی

دکتر پیمان صالحی
بورد تخصصی جراحی کلیه و مجاری ادراری و ناباروری مردان و اختلالات جنسی

انجام جراحی های میکروسکوپیک ناباروری ، جــراحی میـکروسـکوپیک واریـکوسل ، جراحی میکروسکوپیک بازگرداندن وازکتومی ، عمل جــراحی نمونـه بـرداری بیــضه بـا روش میـکروسکوپیــک ( میکروتـسه )


طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین